23 Mar 2011   |     fqemo   |     University   |    

Politeknik Kota Melaka



Politeknik Melaka previously known as Politeknik Kota Melaka established on 1st January 1999, formerly known as Politeknik Merlimau Melaka and was changed the name to Politeknik Melaka after a year operated. In April 1999, Politeknik Melaka was moved to it’s own campus at Jalan PPM 10, Plaza Pandan Malim, Balai Panjang, 76450 Melaka. As the 11th polytechnic formed by the Ministry of Education Malaysia, Politeknik Melaka was ‘Re-Branding’ with introduction to their new logo.









4 Comments

  1. kubigs says:

    salam tuan.
    politeknik kota melaka sekarang dikenali sebagai politeknik melaka begitu juga politeknik kota kuala terengganu dibuang kotanya

    • admin says:

      w’salam.. terima kasih tuan..

      p/s: bnyk tol kolej2 univ2 yg tuka nama.. tuka logo baru.. v.logo kene bukak branch laa camni, pasang kaki kat setiap kolej/univ.. 😛

    • fqemo says:

      di info, sume dah tertulis kat situ.. aku upload logo ni jugak sebab takde logo baru.. aku amek sume dah web rasmi poli melaka.. aku tak nak pandai adjust sendiri, kang tak pasal2 masuk mahkamah.. sape2 yg ade logo baru, bg kat aku.. aku adjust balik.. diharap anda faham dengan keterangan yg telah saya berikan..

  2. kubigs says:

    tq fqemo, nanti saya upload yang terkini ok.

Leave a Reply to kubigs Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.