2 Mar 2011
Via: Emon
Cat: Campaign, Government
Tag:

JPN Perak (Perak Sentiasa Di Puncak Kecemerlangan)

 

PERAK SENTIASA DI PUNCAK KECEMERLANGAN

Langkah Baru Telah Bermula

Bersedia Hadapi Perubahan

Kemuncak Kecemerlangan

Pasti Kita Akan Berjaya

 

Realisasikan Impian

Jadikan satu Harapan

Jadikan satu Perjuangan

Demi Perak Darul Ridzuan

 

Integriti… Dedikasi…

Pegangan Kami…

Berdisiplin…. Berpengetahuan…

Kejayaan Dalam Genggaman…

 

Marilah… Kita Bersatu

Mencapai Matlamat Jitu

Negeri Perak sentiasa

Di Puncak Kecemerlangan…

More Info JPN Perak (Perak Sentiasa Di Puncak Kecemerlangan)
 


 




5 Comments

  1. fqemo says:

    ni lirik lagu ke hape ni? camne nak nyanyi? bg la link skali.. boleh nyanyi ramai2.. eewaaaahhh..!!

  2. afifah says:

    alah ngada2 nak buat EWAH…ala buka je lah kat internet lagu tu pasang YOUTUBE….

  3. MorbidRabbit says:

    poyo la lagu ni, macam bebudak sekolah rendah jer yang tulis. Tapi memang patut pon, kan cikgu sekolah rendah yang submit lagu ni. hahaha lain kali buat la yang rock sikit, yang boleh main ngan gitar karen ker

  4. creativcolor says:

    terima kasih emon kerana memudahkan keje aku.. hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>